یک مطالعه جدید به این نتیجه می‌رسد که : در هنگام ارزیابی یک دانش‌آموز سیاه‌پوست , معلمان سفید انتظار موفقیت تحصیلی کمتری نسبت به معلمان سیاه‌پوست دارند . این امر به ویژه برای پسران سیاه‌پوست صدق می‌کند .

اشتراک : داستان کامل هنگام ارزیابی یک دانش‌آموز سیاه‌پوست , معلمان سفید انتظار موفقیت تحصیلی کمتری نسبت به معلمان سیاه‌پوست دارند . این امر به ویژه برای پسران سیاه‌پوست صدق می‌کند .


نتیج دادرسی امیدواری باش آغاراجاخ گزارش دانشگاه دوک خطر باکتری های شکمی سنجش خطر بیماری مدرسه چند نژادی


این مطالعه یافته‌است که وقتی یک معلم سیاه‌پوست و یک معلم سفید همان دانش‌آموز سیاه‌پوست را ارزیابی می‌کنند , معلم سفید حدود ۱۰ درصد احتمال دارد که پیش‌بینی کند که دانش‌آموز مدرک تحصیلی چهار ساله را تکمیل خواهد کرد . معلمان سفید نیز به احتمال ۹۵ درصد کم‌تر از دبیرستان فارغ‌التحصیل می‌شوند .

نیکلاس سارکوزی , یک اقتصاددان در دانشکده هنر و علوم دانشگاه جانز هاپکینز , گفت : " چیزی که ما می‌بینیم این است که معلمان و معلمان سیاه‌پوست بطور نظام‌مند درباره یک دانشجو کاملا ً مخالف هستند . " یکی از آن‌ها باید اشتباه باشد . " این مطالعه , در آینده در مجله اقتصاد مجله آموزش , و در حال حاضر به صورت آنلاین در دسترس است, حاکی از آن است که انتظارات فروتنانه برخی از معلمان می‌توانند به پیشگویی‌های خود عمل کنند . او گفت که این انتظارات پایین می‌تواند بر عملکرد دانش آموزان , به ویژه آن‌هایی که فاقد دسترسی به مدل‌های نقشی هستند که می‌توانند انتظارات پایین یک معلم را خنثی کنند , تاثیر بگذارد .

وی گفت : " اگر من یک معلم باشم و تصمیم بگیرم که یک دانش‌آموز خوب نیست , ممکن است آن را به دانش آموزان منتقل کنم . " معلمی به دانشجویی می‌گوید که باهوش نیستند , به شدت در مورد اینکه دانش‌آموز درباره آینده شان چه احساسی دارد و شاید تلاشی که آن‌ها در مدرسه انجام می‌دهند , سنگین است . محققان می‌گویند : " یافته‌ها همچنین احتمالا ً فراتر از سیستم آموزشی است که منجر به تعصبات نژادی در محل کار , صنعت خدمات و سیستم قضایی جنایی می‌شود .

برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از مطالعه طولی استفاده شد . این بررسی از دو معلم مختلف پرسیده شد که هر کدام یک دانش‌آموز خاص را در ریاضیات یا خواندن تدریس می‌کردند تا پیش‌بینی کنند که یک دانش‌آموز به مدرسه برود . با دانش آموزان سفید , رتبه‌بندی هر دو معلم یک‌سان بود . اما با دانش آموزان سیاه‌پوست , به ویژه پسران , تفاوت‌های زیادی وجود داشت - - معلمان سفید انتظارات بسیار کمتری نسبت به معلمان سیاه‌پوست داشتند .

این مطالعه نشان داد که وایت و سایر معلمان غیر سیاه به احتمال ۹۵ درصد بیشتر از معلمان سیاه‌پوست برای پیش‌بینی دانش آموزان سیاه‌پوست به دبیرستان نمی‌روند .

معلم‌های غیر سیاه‌پوست به احتمال ۹۵ درصد کم‌تر از دانشجویان سیاه‌پوست انتظار داشتند که مدرک تحصیلی چهار ساله را تکمیل کنند . انتظارات بیشتر برای معلمان غیر سیاه‌پوست با جنسیت متفاوت نسبت به دانش آموزان کاهش یافت . این قطره حتی برای پسران سیاه‌پوست بیشتر شد , به ویژه وقتی که معلم ریاضی آن‌ها ارزیابی را انجام می‌داد .

معلمان غیر سیاه‌پوست بیش‌ترین احتمال را داشتند که پسران سیاه‌پوست خود را پیش‌بینی کنند .

معلمان زن سیاه‌پوست به طور قابل‌توجهی نسبت به توانایی پسران سیاه‌پوست در تکمیل دبیرستان نسبت به معلمان دیگر خوشبین هستند . آن‌ها به احتمال ۹۵ درصد کم‌تر از معلمان سفید بودند تا پیش‌بینی کنند که دانش آموزان دبیرستان از دبیرستان فارغ‌التحصیل نمی‌شوند .

معلمان مرد سفید نسبت به دانش آموزان دختر سیاه‌پوست انتظارات پایینی دارند .

معلمان ریاضی احتمالا ً انتظارات پایینی برای دانش آموزان دختر دارند .



اختلال روانی نوجوانان مدیر مدرسه بهداشت اثرات القا شده بیماری روانی ها اهمیت و فلسفه ازدواج در اسلام درمان ، دلایل و عوامل بی خوابی


منبع

درک جلوگیری از بیماری

مرکز پزشکی دانشگاه بوستون

ارزیابی دانش آموز سیاهپوست

سیاه‌پوست ,معلمان ,یک ,دانش ,آموزان ,معلم ,دانش آموزان ,نسبت به ,یک دانش‌آموز ,به ویژه ,معلمان سفید ,برای پسران سیاه‌پوست ,دانش آموزان سیاه‌پوست ,معلمان سیاه‌پوست دارند ,موفقیت تحصیلی کمتری

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دفتر روانشناسی زهرا سهیلی نیا پاورپوینت تکنولوژی جراحی گوارش و غدد لیلا ساداتی ppt اسکرج ترجمه تخصصی متون وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی همین جا با هم با سلامتی گرما آموز خرید فروش مشاوره سینک هود گاز آشپزخانه وب سایت طرح توجیهی و بیزینس پلن آماده |کاهِ بادآورد|